Jdi na obsah Jdi na menu


Objednávkový systém

16. 9. 2021

Pokud byste si rádi objednali placený program nebo doplňkovou službu, stačí kliknout na oranžové tlačítko Objednat na levé straně vaší administrace. Zde vidíte i váš stávající Cenový program. U zkušební verze se na tomto místě zobrazuje také počet dnů, které zbývají do konce zkušební doby, v případě placených cenových programů pak možnost Změnit fakturační údaje.

288.png   289.png

Pro zrušení objednávky stačí kdykoli v průběhu vyplňování znovu kliknout na tlačítko Objednat.

 

Výběr programu

Objednávkový systém vás provede jednotlivými kroky od výběru programu a doplňkových služeb přes zadání fakturačních údajů až po volbu způsobu platby.
Na začátku vidíte, jaký cenový program máte momentálně aktivní, a níže pak přehled programů, které si můžete objednat. Výběr programu provedete kliknutím na posuvník umístěný před názvem zvoleného programu. Více k jednotlivým cenovým programům a jejich podmínkám.​

290--1-.png

Doplňkové služby slouží k objednání registrace domény II. řádu a/nebo registrace stránky do 20 vyhledávačů (katalogů). Kliknutím na posuvník nejprve zvolíte, o kterou službu máte zájem. U registrace domény je následně nutné ověřit, jestli je vámi požadovaná doména volná. Doménu zadávejte vždy ve tvaru bez www, např. „aabbccdd.cz“ nebo „aabbccdd.eu

291.png

Po objednání a zaplacení služby Registrace stránky do 20 vyhledávačů (katalogů) budou vaše stránky přidány do seznamu jednotlivých katalogů, aby byl váš web na trhu snadněji k nalezení. Jednotlivým katalogům trvá různou dobu, než přidají vaše stránky do svého seznamu, a to od jednoho týdne až po měsíc. Pokud si objednáte k této službě i doménu II. řádu, musíte počkat, než se doména zaregistruje. Průměrný čas trvání je do jednoho týdne.


Další doplňkové služby, jako jsou práce programátora a grafika, se dají objednat zasláním požadavku na technickou podporu podpora@estranky.cz.

Pozn.: Upozorňujeme, že doplňkové služby budou provedeny až po zpracování platby naším systémem.

Po výběru požadovaných služeb klikněte na tlačítko Pokračovat v objednávce.

Fakturační údaje, odeslání objednávky

V tomto kroku budete požádáni o vyplnění vašich fakturačních a kontaktních údajů. V závěru uvidíte přehled všech objednaných služeb včetně dat jejich platnosti, cen bez DPH a celkové ceny bez DPH. Pokud byste chtěli svou objednávku upravit, můžete se pomocí tlačítka Změnit objednávku vrátit a objednat jednotlivé služby znovu. Kliknutím na tlačítko Odeslat závazně objednávku potvrdíte svou objednávku, která je následně přijata do našeho systému.

Zaplacení výzvy

Pro zaplacení objednaných služeb máte na výběr buď úhradu bankovním převodem, nebo platební kartou.

293.png

Pokud si zvolíte platbu bankovním převodem, nabídne se vám níže tlačítko Zobrazit informace pro platbu. Po kliknutí na něj se dostanete na stránku s údaji potřebnými k provedení úhrady objednaných služeb. Zároveň jsou vám tyto informace zaslány na e-mail společně s výzvou k platbě ve formátu PDF.

Při výběru platby kartou budete po kliknutí na tlačítko Zaplatit a následně Přejít k platební bráně přesměrováni na platební bránu Raiffeisenbank a po zaplacení zase zpět.

Po přijetí vaší úhrady a jejím zpracování naším systémem se vám do administrace nahraje faktura, kterou si můžete uložit či vytisknout. Faktura vám také přijde na e-mail, který máte ve své administraci uveden jako základní.

Podívejte se na náš video tutoriál: Objednávkový systém