Jdi na obsah Jdi na menu


Jak vložit měřicí kód Google Tag Manager

Chcete mít dokonalý přehled o tom, co se děje na vašich stránkách? Google Tag Manager je bezplatný nástroj od Google, který slouží pro správu měřících kódů všech druhů (Analytics, remarketingové kódy, konverzní kódy). 

V této nápovědě si ukážeme krok za krokem, jak implementovat Google Tag Manager na váš web.

Kód je rozdělen na dvě části: část <script> se vkládá do záhlaví stránky <head> a část <noscript> do těla za značku <body>.

head-body.png

1. V editoru klikněte na Design - Šablony - Upravit XHTML.

1.png

2. V záložce Hlavní šablona klikněte na Hlavní šablona.

2.png

3. V kód si vyhledejte značku <head> a hned pod ní vložte svůj kód do záhlaví stránky <head>.

3.png

4. V kód si vyhledejte značku <body> a hned pod ní vložte svůj kód <noscript> do těla za značku <body>.

4.png

6. To je vše. Pro uložení provedených změn sjeďte dolů a klikněte na "Uložit".

7. Následně uložte změny buď jako nový design a nebo do stávající šablony.

5.png