Vyhledávání
Jak vložit měřicí kód Google Tag Manager
Chcete mít dokonalý přehled o tom, co se děje na vašich stránkách? Google Tag Manager je bezplatný nástroj od Google, který slouží pro správu měřících kódů všech druhů (Analytics, remarketingové kódy, konverzní kódy).
V této nápovědě si ukážeme krok za krokem, jak implementovat Google Tag Manager na váš web.
Kód je rozdělen na dvě části: část <script> se vkládá do záhlaví stránky <head> a část <noscript> do těla za značku <body>.
1. V editoru klikněte na Design - Šablony - Upravit XHTML.
2. V záložce Hlavní šablona klikněte na Hlavní šablona.
3. V kód si vyhledejte značku <head> a hned pod ní vložte svůj kód do záhlaví stránky <head>.
4. V kód si vyhledejte značku <body> a hned pod ní vložte svůj kód <noscript> do těla za značku <body>.
6. To je vše. Pro uložení provedených změn sjeďte dolů a klikněte na "Uložit".
7. Následně uložte změny buď jako nový design a nebo do stávající šablony.